onsdag 30 mars 2011

Viktiga meddelanden ur mitt liv

onsdag 30 mars 2011
Här följer några saker som jag tror att ni gärna känner till:
  • jag har börjat vakna åtta. trots att väckarklockan skulle ringa nio. Varje morgon.
  • någon råddar hos mej, och det är inte jag. för jag är ju inte hemma. ändå är här ett bombnedslag mest hela tiden.
  • imorse lyssnade jag på radio. det tror jag inte jag har gjort sen detta blev ett singelhushåll.
  • igår köpte jag frukt. minns inte när jag senast skulle ha gjort det.
  • både igår och idag slogs jag av tanken att det vore roligt att baka nåt. man ba huh? jag upphör tydligen aldrig att förvåna.
  • har planerat att gå ut och motionera idag. se ovan.



Hundsång får man väl aldrig nog av.

4 kommentarer:

Lina Teir sa...

Vad dåligt den sjöng. Var det bara jag som inte ens hörde vilken låt det var? Diktionen var också jättedålig, bara en massa vokaler liksom. Jag förstår att den började skämmas i slutet och hoppade ner för att stänga av kameran. Det skulle jag också ha gjort.

Evis sa...

Hördu, denna Någon i punkt två hänger hos mig också!!! HUR är det möjligt???

jro sa...

Jag tycker att du ska ta och baka några macarons.

Hanna sa...

Men Linkku, is int va sådee nu. Man ska sjung å va glad.
Evis: är det inte märkligt?
JRo: haha, jasså du tycker det? då kan jag meddela att vi tycker olika. :p