torsdag 28 april 2011

Den som söker han letar, den uppdaterade versionen

torsdag 28 april 2011
Då man letar efter wappfoton, hittar man en massa annat. Man kan lugnt konstatera att Pinglan och Hanna gillar att fota sej tillsammans. ett axplock av de lite mer lyckade, publicerbara bilderna. (de censurerade är tusenfalt fler.)
Även Hanna och Johanna gillar att smajla tillsammans på bild. (och Pinglan och Johanna, ja de har råkat fastna tillsammans på kanske 10000 bilder) Oh the självälsk.

uuh uuh vi e så chica!
uuh uuh vi e så chica!

5 kommentarer:

Cam sa...

hahaaa helt bäst, märks vem du umgås med :) gud vad snygga tjejer asså!

jro sa...

Hihi! Fina bilder! Ganska coolt hur olika hår (-färg,-stil, och -längd) ni har på alla bilderna! :)

Cam sa...

hahaaaa, och ditt hår är typ exakt likadant!

Lina Teir sa...

Är det möjligt att ha så där många lyckade bilder på sig själv??? :D Jag har typ tre och då räknar jag in mitt ettårsfoto från -83. Där är jag väldigt söt, måste jag säga.

Hanna sa...

Lina: det är möjligt, eftersom antalet misslyckade är trefalt större. Jag har alltså MÅNGA bilder på mej själv. :p