onsdag 11 maj 2011

Man är organiserad

onsdag 11 maj 2011
Ni ba ta mej i brasan när jag berättar att jag efter en lugn morgon i skärgården cyklade hem, duschade, packade min väska och promenerade lugnt till stan, inhandlade lunch på förhand (!), inhandlade energichoko (!!) inför eftermiddagen och inhandlade kvällsmat till det sena tåget hem tillbaka inatt. Var i tid på tåget med alla rätta papper med i väskan, de rätta noterna, börsen, telefonen (med full laddning)(!!!), paddan, nycklarna hem och till Sibbe (!!!!), jag själv ren och fräsch och glad i hågen.
Jag ba this ain't gonna last och väntar med spänning på hur dagen skall utveckla sej.

7 kommentarer:

Cam sa...

åhåå! Man är imponerad!

Evis sa...

Jag säger då det... Du har nog tider du! :)

Sandra sa...

Men är tåget framme? Dock lovar jag hålla tummarna.

jro sa...

Alltså jag är speciellt imponerad över energichokon!

Hanna sa...

alltså alla är imponerade, speciellt jag, som imponeras allra mest av att TÅGET var i FÖRTID. Det var i sanning undrens dag.

Hanna sa...

ja, och så tackar man ju givetvis för de sporrande imponemangen!

Hanna sa...

höh, min kommentar har försvunnit. Men jag tackar för imponemangen! själv är jag mest imponerad över VR, som tog mej i förtid till Åbo.