torsdag 26 juli 2012

Diskussionen

torsdag 26 juli 2012
Han (entusiastiskt): Vet du vad som sku vara jättekul?
Jag (förväntansfullt): nå? (tänker mej resa till NY/södern/jorden runt, fara till IKEA, gå på teater, shoppa skor, gå på bio, fara till nån sandstrand och lata oss, äta glass, fara till Högholmen, gå på spa, köpa ny soffa...)
Han (med glittrande blå ögon): Om vi sku fara å tälta hela familjen, t.ex. till Noux!
* tystnad *
Jag (glittrande ögon not so much): Eh, VA?
*tystnad*
Asså ibland känner jag ju att vi är väldigt väldigt olika, han och jag.



                           Source: annetaintor.com via Hanna on Pinterest

3 kommentarer:

Cam sa...

hahahahaha jag måste klicka i haha rutan två gånger för jag skrattade så mycket när jag läste det här :D

Jonna sa...

Dagens bästa! Också Camsans commentar :D Kram!

Hanna sa...

heheheehee. kram på er båda!