onsdag 29 augusti 2012

Fuldans!

onsdag 29 augusti 2012
Nä hörni, man vaknar med dödlig huvudvärk som inte tycks botas med två hinkar kaffe och så läser man dethär. Asså åh, sicken bra idé! Just nu sitter jag mest och önskar att jag också skulle bo i Karlstad och få gå på fuldans på måndagar. Kan vi inte också ordna fuldans i Esbo? Pliiis! Att få dansa fuldans är ju bland det mest befriande som finns. Nu sitter jag i min självömkan och överväger att försöka bota dödlig huvudvärk med fuldans i mitt vardagsrum. Såndär mjuk fuldans, som huvudet tål. Alltid värt ett försök, ey?


För lite bra fiilis bjuder vi på ett hej från Mysfabriken:

4 kommentarer:

Evis sa...

Cool! Var precis på en konferrens där det ordnades Lunch Beat varje lunch. Vi samlades i en lada under mottot "alla måste dansa!" och det var alldeles underbart. Jag blev totalt pepp av dansen att eftermiddagens föreläsningar blev minst 10 gånger mer inspirerande. Normalt skulle man ju sitta och småslumra den tiden...

Hanna sa...

Ja, alltså tänk om alla lunchraster innehöll lite dans! Då sku alla arbetsplatser kanske vara helt pikilite roligare ställen på jorden!

Lisa sa...

Om man inte hittar på sin egen fuldans kan man ta hjälp av det här: http://fuldans.se/

Man kan välja vad fram och bakbenen ska göra, se är det bara att dansa lika!

Hanna sa...

Haha Lisa, helt bäst :D