torsdag 11 juni 2015

Bra flyt

torsdag 11 juni 2015
Efter allt detta jäkla oflyt (kunde ju inte ens uttrycka mitt missnöje över Netflix förståeligt igår. Min avsikt var givetvis att gnälla över det dåliga utbudet.) kan ni tro att lyckan var total då jag i panik imorse letade efter mitt KELA-kort (som sedan visade sig vara på helt rätt plats!) och därtill hittade en 50-lapp i innerfickan i en väska. 

Och, idag gäller det. För att bryta trenden med oflyt ber jag ödmjukast om universums alla jäkla tummar idag, då jag nu styr stegen mot nya provtagningar.
Jag ser femtilappen som ett gott omen.

Och, eftersom alla undrar hur fager jag är these days, kör vi en selfie. Jag tackar den som uppfann sminket.


3 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas allt går riktigt bra idag! styrkekram!

jro sa...

Jag tycker du är fin, som alltid! <3
Håller tummar allt vad jag kan!

Hanna sa...

Tack för tummarna, de gjorde susen <3