måndag 8 juni 2015

Sommarstarten

måndag 8 juni 2015
Jahapp, denna nådens sommar 2015 startade ju inte precis som jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt mig Tampereen Sävel med Eviva i helgen och Venla-debut inkommande helg. Ja, och så hade jag tänkt en bebis i början av nästa år också. Istället fick jag några sönderslitna inre organ och inre blödningar, en akut operation, inställda evenemang och en bebis* i roskisen på Jorvs sjukhus.
Jag kan lugnt konstatera att de senaste dagarna har varit en emotionell berg- och dalbana deluxe, med dippar (ni fattar vilka) och toppar då Eviva igår meddelade att de VANN TVÅ GULD i Tammerfors! Skrek högt i min konvalescentsäng, varvid Sami kom springande och med ett Vad händer?! bara för att se mig gråta glädjetårar av lycka.

Eftersom det verkar vara ganska tråkigt att vara konvalescent tänkte jag kanske uppdatera bloggen lite oftare? Vem vet. Något måste jag ju hitta på, har märkt att man läser ut internet på en röd sekund these days och ute ösregnar det.




*som tekniskt sett inte var en bebis, men som i våra hjärtan redan var det

Inga kommentarer: