måndag 22 januari 2007

dagens noteringar:

måndag 22 januari 2007
-humör: skit.
-klädsel: ful.
-känsla: värdelös och dålig
-utseende: grå å allmänt flottig

övriga ord som passar in på mig just nu:
-misslyckad
-trött
-ledsen
-arg
-sur
-rädd
-hungrig men utan matlust. ingenting e gott.
-tom

-inte ens choko hjälper. det hjälper inte ens litelite.
-försökte också köpa en limu som det stod "I Love Me" på i hopp om lite hjärntvätt. icke. ei auttanut.


Jag är inte van vid detta. är aldrig uppgiven, är sällan arg, ledsen ibland och oftast förtröstansfull, positiv och glad. Men nu känner jag mig bara värdelös och dålig. Det är en otrevlig känsla minsann.




dagens bottennotering: min tandborste gick SÖNDER imorse. Den gick AV. Kan sånt hända? mysko och mycket irriterande. det är viktigt med rena tänder.

Inga kommentarer: