onsdag 24 januari 2007

idag har varit en ganska bra dag.

onsdag 24 januari 2007
-vaknade ganska utvilad. utmärkt start på dagen. borde hända oftare, dock.
-lugnt morgomål tillsammans med r. det är inte ofta vi äter frukost tillsammans, faktiskt. och helt trevligt trots att det inte fanns kaffe.
-läste ut min bok. så borde alla morgnar börja; med tid för lite avkoppling med en god bok.
-gick ut en liten sväng. jeij. snö!!
-jobbade ganska många flitiga timmar hemma. *bra jag*
-äta. Okej, maten var ett minus, tyvärr. det är viktigt med god mat.
-snö ute. mycket snö. speciellt på och runt min bil. och i mina skor.
-kör. helt ok fast jag kanske inte var så värt sprittande. dom verkade nöjda ändå.
-duscha, äta godis å titta på tv. hur kiva e int d?
-spela lite låtar. *flitig som en myra*
-dricka te

sova.


dagens lustiga: jag hade hicka i typ två minuter hela tre gånger idag. Där har ni i intresseklubben något nytt!!

Inga kommentarer: