tisdag 16 januari 2007

Viktiga meddelanden ur mitt liv:

tisdag 16 januari 2007
TVn:s fjärrkontroll försvann igår. Helt spårlöst. Sånt e störande. Imorse då jag kom hem efter ett nattligt besök hos min kära, så bara låg den på bordet. Helt synlig. Märkligt. Å lite harmt, med tanke på att jag ägnade en stor stund åt att söka.

Rock-låtarna verkade gå hem igår, det var faktiskt riktigt roligt att börja på med nytt projekt.

Min filt edistyy med stormsteg. Två lappar virkade idag. (typ 348 kvar då...)

Skumppa på en tisdag är inte fy skam. Tänk om man alltid efter utfört arbete (ja, det var det ju faktiskt idag, hehe:) ) sku ta sig ett glas skumppa... *ska allvarligt fundera på saken*

Har börjat läsa italienska. kan redan säga Ciao! Otroligt.

har igen inlett min varma-smörgåsar-period. Vet ännu inte om det är bra eller dåligt. (varm-smörgås-period innebär att jag av lättja bara äter varma mikrosmörgåsar till mat varje dag.) vid närmare eftertanke är det nog ingen bra sak.

rautavaara ruvar fortfarande i pärmen. de är definitivt en mycket dålig sak. snart är det fredag och då vet jag en som har megastress över sin kära partner in crime, Lorca...

Imorgon ska jag sova länge.

datorns tangentbord fungerar igen. vågar inte stänga av datorn i rädsla av att det slutar funka igen.

Mina uppsatser är försenade. Dom ska vara inne igår. Det blir tills imorgon.
Har faktiskt haft lite annat att tänka på å förbereda mig inför än fjantuppsatser. sådesså.

Inga kommentarer: