torsdag 29 mars 2007

Nä NU!

torsdag 29 mars 2007
Jag får inget vettigt gjort. Vaknade som i en dvala imorse då klockan ilsket pep till, hade lovat väcka R, men sidu nejnej, jag somnade ju om i minst en halv timme, så att han fick jättebråttom och var småirriterad och jag var lite trött och sur å tja, det rådde en inte sådär värst mysig stämning...
Beslöt mig därför för att somna om en LITEN stund till, och tadaa, nästa gång jag öppnade ögonen var kl 12.40. Aaarrgh! Det var inte riktigt planen det inte. Dit for jumppan, skriva uppsats, vara allmännyttig innan jobbet. blah.
Nå, jag har beslutat mig för att inte ha dåligt samvete utan i stället fira med att slötitta på tv-serier resten av dagen. Ett vist beslut. Ev. borde jag göra något åt magistersansökan ännu. Men jag lyfter nog på hatten åt mig själv för att jag redan IGÅR kopierade alla nödvändiga bilagor trots att ansökan ska vara inne först imorgon!! hyvä minä. jag har koll. att vara ute i god tid är a och o.

Så nu ska jag ägna mig åt ER, Gilmore girls och ev lite sex and the city. För er som inte vill veta kan jag berätta att ER nog e jättespännande nu i säsong 13. Fast åt er som är slavar under Grey's våld kan jag bara säga att ER nog tyvärr verkar som en B-klassens serie i jämförelse med Grey's. Men det hindrar ju ingen från att titta på det iallafall. (även gilmore girls har fått en underlig vändning då 6 säsongen slutar..)
Och nej, jag har inget liv. men jag sörjer ej för det.

Inga kommentarer: