lördag 26 juli 2008

I ♥ Copenhagen!

lördag 26 juli 2008
Tillbaka hemma!

Bloggtorkan berodde på att dom böt nån server eller vad det nu var, men nätet på hotellet var iaf nere i några dagar och jag orkade inte börja käppä runt hela stan för att hitta ett nät nånstans...

Ska infoga lite bilder å kort summering av veckan ikväll bara jag orkar. :)

alldeles kort kan jag dock konstatera att Köpenhamn rules!!! Vilken härlig stad alltså!

det allra viktigaste som hände under de sista dagarna på wscm8:
- jag kaffade med Simon Carrington från King's Singers!! wuuhuu, go me!
- Vokal Nords konsert i Dronningsalen
- SHOPPING!
- chill på mysiga caféer
- notshopping för väldigt många pengar
- inspiration å nya idéer till körprojekt
- jag drack mitt livs hittills godaste kaffe

att sånt.

nu ska jag ut å cätcha lite bruna å sen laga middag å sen på bio!
ingen vila ingen ro...


tänker med största säkerhet packa upp, tvätta å sånt först då jag absolut måste. Det är trots allt mycket lättare att ha kappsäcken uppslagen mitt på golvet å rådda i den än att packa upp, sortera, tvätta, sortera igen å sen ännu vika in i skåpet. OCH föra kappsäcken på vinden.
Det är för dylika oinspirerande uppdrag dendär but(t)lern skulle komma väl till pass. Fast vid närmare eftertanke tror jag inte att jag skulle vilja ha min dödssnygge-megahåtta-asskicking- dropdeadgorgeous-gudagåva till kvinnorna-adonis att gå igenom min smutstvätt... :S



en not att lägga på minnet för framtiden: lägg inte choklad i bakfickan i 30 graders hetta. då kan det hända att folk tror att du skitit ner dej. och det vill du inte uppleva igen.

Inga kommentarer: