måndag 28 juli 2008

nu e de sååmmaaar!

måndag 28 juli 2008
Hej Sommar å Bruna Ben! Äntligen!

idag har varit en stor dag i ett hänseende: jag har fört bilen på service. jag var en bilserviceoskuld fram tills idag, men nu är jag en fullfjädrad servicepro. stora saker...

En riktigt RIKTIGT bitter sak inträffade förresten på hemresan från lovely copenhagen♥: Jag måste betala BÖTER för min tunga kappsäck! Som om inte att måsta släpa på den sku ha varit tillräckligt straff. ytterst bittert och kakkigt må jag säga. Närmare 50 egen tvingades jag punga ut med åt sas. död åt dem.

Mitt shoppingsaldo från Lovely Copenhagen♥:
- tunika&linne från BikBok
- svart tunika från Koola Anna
- acne jeans!!! (på 70% rabatt på Illum)
- Lacoste tossor (50% rabatt)
- två CD-skivor;
  • Norska kören Cantus´ CD Far. Fantastisk cd by the way!!! Köp den på deras hemsidor!!
  • VoxNorth senaste cd Essence. grym groove! köp den från deras hemsidor!
- 10 nothäften/böcker
- typ 20-30 promonotblad
- 8 promocd-skivor
- 3 väggkrokar

Ett mycket snyggt shoppingsaldo skulle jag vilja påstå. Dessutom utan att helt bränna hål på varken plånboken, resekassan, mitt eget eller pappas visakort. ;) håller btw fortfarande fast vid mitt tidigare statement om att inte shoppa en endaste en pryl i augusti. (för er som håller koll på mina statements dvs...) (mamma...? anyone?... naa, didn't think so... )


Idag har jag haft ädelt besök av J. En mycket trevlig picnic i parken i solen. Har införskaffat Hawaiian Tropic tanning oil (med solskyddsfaktor 4) för att lättare bättra på brännan. Är dock mycket skeptisk till om det hjälper, tycker mej inte se nån förbättring på den fronten...
Har även köpt en ny body lotion från Greenland. Heeeelt ljuuvlig papayadoft!!


här kommer ännu lite pics från lovely Copenhagen♥.


fantastisk secondhand affär

myyysigt!



tivoli by night...


Hippie-me på väg på konsert...


Sommar i Åååbo.




bruna ben ska det va på såååmmareen.


btw: imorgon MÅST jag tvätta kläder. det känns lite motigt.

Inga kommentarer: