tisdag 7 oktober 2008

upptagen

tisdag 7 oktober 2008
Jag är mitt uppe i ett stort vetenskapligt experiment (man studerar ju på universitet!).
Min forskning går ut på att jag studerar hur många gånger man kan lacka om sina tånaglar utan att först putsa bort det gamla lacket och helt enkelt bara måla på mera lack ovanpå det gamla innan tårna möglar, naglarna faller av eller det estetiska sinnet och bondförnuftet vinner över lättjan.

Härmed tillkännager jag alltså ytterst hemligstämplad information och kommer om och när jag får några resultat att publicera dem här på bloggen och slå vetenskapsvärlden med häpnad.


överväger också att tala in ett meddelande på telefonsvararen;
Hej, du har kommit till Hanna, hinner inte svara: utför vetenskapligt experiment. lämna ogärna ett meddelande här.



det är bråda tider nu.

2 kommentarer:

Cam sa...

Hahahahaha:D Jag säger då det:D Hahaha, hahaha, hahaha! Jag har också utfört det vetenskapliga nagellacksexperimentet ett antal gånger. Och mina tånaglar sitter fortfarande kvar:D Lycka till med experimenterandet;)

Anonym sa...

hahaha, nä det vore ju dumt av personen som ringer dig att tala in på telefonsvararen... eftersom ryktet säger att du inte brukar lyssna på den ändå ;) Lycka till där med tånaglarna. väntar med spänning på resultatet och analysen. Kram JRo