onsdag 3 december 2008

snart blir jag lite nervös

onsdag 3 december 2008
hundra saker som borde grejas och ca 99 av dem är saker jag bara inte skulle orka med. Stort grattis till mej. Dessutom har jag just nått insikten att jag tydligen inte är så händig som jag trott mej vara, eftersom det tycks vara störtomöjligt för mej att få en jäkla adventsstjärna upphängd i fönstret utan att alla kablar ser grisiga ut och så att stjärnan hänger rakt och så att sladden räcker ända till kontakten och så att strömbrytaren inte sitter i taket. Nån vill helt klart testa mina nerver.


Dagens övriga bedrifter: Steg upp, förberedde mej för opponering (som för övrigt gick strålande), åt ytterst suspekt mat på Gado, lånade fjorton böcker inför den stundande 40-sidorshemtenten (igen stort grattis till mej!) och cyklade hem och har efter det trixat med diverse julpyntsbryderier (ganska trevliga bryderier dock). Gud vilket spännande liv jag har.

Inga kommentarer: