tisdag 29 december 2009

Meddelande till alla er med perfekt hud

tisdag 29 december 2009
Bara så ni vet, så jag jag faktiskt sjukt bra tänder. Idag har jag lappat ett hål i mina tänder för första gången i mitt snart 30-åriga liv. Utan bedövning. Det gjorde inte ens ont. Mitt hål var tydligen minimalt och endast på ytan (och i visdomstanden nere på vänster sida och inte alls långt framme uppe på höger sida som jag hade trott. Helt i onödan har jag ju försökt borsta extra noga där då.) Jag var dock så livrädd att svetten började pärla i pannan då jag satte mej ner i djävulsstolen. Men inte ett pip och inte en tår släppte jag fram under den ca 1 sekund långa proceduren. Låg där dödscool och modig. Modig is my middle name. Plombmedlet smakade ju helvetiskt illa, så jag rekommenderar verkligen inte att ha hål i tänderna. I övrigt hade jag väldigt fina tänder.
hör upp alla ni med perfekt hud trots att ni somnar med sminket på och tvättar ert fejs med en bit bark och ändå inte sett skymten av en finne sedan 1998: jag slarvar faktiskt med tandborstningen nu som då och har ändå sjukt snygga och bra tänder.

Inga kommentarer: