lördag 4 oktober 2008

Onödig fakta om idag, Lördag.

lördag 4 oktober 2008
Ikväll blir det paaardeey in dö sitty. Skitskoj ska det bli! Tyvärr innebär the city ju att vi måst åka tåg. Jag hatar att åka tåg. För närmare tågtankar, läs här.

Annat viktigt denna vackra lördag är att jag funderar på hur onödig "kanelbullens dag" är på en skala.
Dessutom undrar jag om dethär med att ha uppe många flikar samtidigt i Firefox. Just nu har jag 12 flikar uppe, och det är normaltillstånd, nästan i undre kanten faktiskt. Har vid upprepade tillfällen fått höra att det är daijut att ha det så. Men: har inte alla ni andra det också, typ 15 +/-3 flikar uppe då ni surfar? (*tänker tyst för mej själv hahaa, just det! Vem är det nu som e daiju va?*)
En annan sak för intresseklubben att notera är, att vår julkaktus lever loppan och frodas såhär för tredje månaden i rad. Tror ni att det kan finnas en risk att den har missat å kommer att tröttna nr det väl är dags att stå i högtidsskrud, dvs PÅ JULEN? Det skulle ju vara verkligt trist ifall det skulle visa sej vara så. Den har ju en ganska bra bit kvar att tröttna under, då det idag är exakt 80 dagar kvar till julafton. (ifall nån undrar, så har jag inte suttit å räknat på fingrarna, för det finns faktiskt en site som håller koll på det här. varför jag vet det vet jag inte)

Det är nog stora saker på gång här minsann.


Dagens hej-å-hå: Blev av med mina skor på gymet imorse. jag sökte och jag letade, men ingenstans hittade jag mina skor. blev arg å gick till respan för att anklaga folk för stöld, men hejdade mej (som tur) i samma sekund som jag kom på att jag ju inte hade just dom skorna på mej idag och insåg att jag letat efter fel par skor i typ 10 minuter. Hittade under loppet av en halv minut mina riktiga skor och gick hem. Käckt. Smidigt. Coolt. Genomtänkt. Läget under kontroll.

Inga kommentarer: